24 Jul 2016

Afacerea ta prima pe Google

Afacerile care profita cel mai bine de SEO sunt site-urile de eComerce care permit contactul rapid al cumpartorului cu produsele oferite. Prin traficul web, sansele tale sa vinzi cresc treptat, orice afacere care s-a dezvoltat a parcurs etape importante si de aceaa si-a scalat modelul de business.

Tehnologiile SEO se dezvolta extrem de rapid, si mereu apar noi tendinte. Ce intelegem prin “tehnologiile SEO”? Aplicatii si instrumnete pe care webmasterii le folosesc pentru a optimiza site-uri si a imbunatati numarul de accesari. Nu exista o solutie care sa stabileasca continut necesar pentru un SEO foarte bun. Orice model este adaptat de activitati precum tag-uri, navigare, etc.

Mai jos, o lista a celor mai importante tendinte SEO din industria eCommerce, pe care ar trebui sa le folosessti

1. Continutul este primordial

Din ce in ce mai multe site-uri isi dezvolta un blog. Continutul de calitate este apreciat de catre motoarele de cautare. Daca pana de curand, site-urile ofereau produse cu o descriere scurta, cateva detalii si poze, iar testimonialele nu existau. Acum eCommerce a avansat si un site bun si apreciat de google este unul complex si cu informatii relevante pentru consumator.

2. Social Media

Sharing-ul in social media promoveaza produsele, iar rata oamenilor care cumpara folosind Facebook a crescut foarte mult. Antreprenorii spun ca vor investi si mai mult in retele de socializare. O modalitate buna este sa cresti activitatea si oamenii sa scrie despre ce au cumparat. Review-urile sunt foarte relevante pentru cumparator. Parerea celorlati conteaza, daca un client a fost multumit, atunci unui potential client, increderea ii va creste fata de  produsul pe care si-l doreste sa-l achizitioneze.

3. Video

Continutul video este foarte viral pe internet, dar nu este si cea mai noua tendinta, locul acestora a fost luat de fotografiile 360, de curand lansate de Facebook. Pe masura ce continutul video a castigat teren in Romania, mai nou si cel live, oamenii sunt din ce in ce mai activi. Orice lansare de produs, chiar daca este televizata nu este in trend decat atunci cand ofera informatii video tuturor oamenilor care ii urmaresc pe facebook.

4. Pozele 360

Marile companii  folosesc retele de socializare  pentru promovare online pentru a fi cat mai aproape de clientii lor, motiv pentru care Facebook a descis sa introduca fotografiile 360. O noua modalitate de a arata oamelior cum arata produsul tau, restaurantul, hotelul,  orasul, mall, etc. Pozele vor putea fi vizualizate, fie prin simpla rotire sau folosind degetul pe  care il plimbi pe fotografie, cazul in care folositi un smartphone, fie  printr-un simplu click plimbat pe poza, in cazul in care folositi deskopt-ul.

 


Didu Mihaela

Marketing online