19 Mar 2016

Trei pasi in procesul de Marketing personalizat

Social media și declinul constant al mass-media sunt cele mai mari două povesti de marketing ale deceniului. Atat circulatia de imprimare și numărul de vizionări TV au scăzut în mod constant .Audienta TV, de exemplu, este în jos aproape 50% din 2002.

in contrast, social media a raportat castiguri masive încă din primele zile ale MySpace, cu utilizarea social media în randul oamenilior din SUA în crestere cu 800% în ultimii opt ani.

Pentru marketing, aceasta este oportunitatea unei vieti. Tranzitia rapida de la TV la social media prezinta posibilitatea de a crea mesaje de marketing, relevante de impact. Această abordare personalizata de marketing pe baze de date nu este doar mult mai eficient, este de asemenea, mai rentabila si scalabila.

Trei pasi in procesul de Marketing personalizat

Fiecare campanie de marketing personalizata este un proces în trei etape:

Colectarea datelor

Primul pas pentru colectarea datelor de utilizator este de a pune in aplicare autentificare socială. Intrarea in Social Media oferă o modalitate bazata pe accesul la informatii despre utilizatorii și astfel comapniile se pot conectata prin intermediul profilurilor sociale existente la date personale despre posibili clienti/colaboratori, astfel incat afacerea dvs. poate colecta și analiza puncte de date relevante de care aveți nevoie pentru a întelege mai bine clientii.

Segmentarea Date

Datele brute sunt destul de lipsite de sens in scopuri de marketing.

Rumegati aceste informatii care derivă din datele oferite de profilul unei persoane, este al doilea pas crucial în procesul de marketing personalizat. Aceasta include analiza datelor pentru a identifica identitatea și comportamentul clientului si utilizarea acestuia pentru a crea campanii puternice de marketing personalizate.

Conversia datelor

Dupa ce datele sunt colectate și segmentate, aceasta trebuie sa fie transformate intr-o perspectiva de atac. Acest lucru inseamnă ca leaga datele pe care le-ati colectat și analizat în platformele de marketing pe care le utilizati în prezent, cum platforme de e-mail marketing si multe altele.

Prea mult timp, marketing s-a bazat pe tehnologii vechi și tactici pentru a atrage clientii și de a stimula conversii. Am acceptat ratele de conversie abisale ca norma, dar acum avem tehnologia și intelegere pentru a transforma eforturile noastre de marketing.

Prin valorificarea datelor de identitate profunde prin tehnologii cum ar fi autentificare sociala, specialistii in marketing pot face in cele din urma marketing relevant din nou și să recastige controlul in varsta consumatorului conectat.

 


Didu Mihaela

Marketing online